هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دسته‌بندی محصولات +

لنز آبی دور دار چیست؟

لنز آبی دور دار چیست؟

لنزهای رنگی یکی از پرکاربردترین و محبوبترین انواع لنزهای تماسی هستند که بسیاری از افراد برای زیباتر شدن چشمها و همچنین تغییر رنگ آنها، از این لنزهای بینظیر استفاده میکنند. حتی برخی از افراد لنزهای طبی خود را به صورت طبی رنگی سفارش میدهند تا بتوانند هم از عینک استفاده نکنند و هم رنگ چشمهای خود را تغییر داده و چهره زیباتری داشته باشند. یکی از معروفترین و مشهورترین رنگهای لنز، لنز آبی است. این رنگ لنز به شکلها و انواع مختلفی وجود دارد که شما میتوانید براساس سلیقه خود آنها را انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی لنز آبی دور دار بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی لنز آبی دور دار

یکی از مشهورترین و محبوبترین رنگهای لنز، لنز آبی است که در انواع دور دار و بدون دور وجود دارد. بسیاری از افراد به لنز آبی دور دار علاقه خاصی نشان میدهند زیرا این لنز از آن دسته رنگهای بسیار زیبا، طبیعی و خاص است که زیبایی بی حد و مرزی را برای چهره شما به ارمغان میآورد. نکته بسیار مهمی که باید بدانید، این است که رنگ آبی به لحاظ روانشناسی نماد آرامش و اعتماد است. می توان گفت از لحاظ روانشناسی افرادی که چشمهای آبی دارند، افرادی قابل اعتماد، قدرتمند و جذاب هستند که بیشتر به دنبال صلح و آرامش میباشند.

بنابراین سایر افراد جامعه ممکن است به افراد چشم آبی اعتماد بیشتری داشته باشند! اگر شما نیز به رنگ چشم آبی علاقه دارید و میخواهید ظاهری خاص و بینظیر داشته باشید، به شما توصیه میکنیم که از لنز آبی دور دار استفاده کنید و رنگ چشمهای خود را به راحتی تغییر دهید. انتخاب این رنگ لنز باعث ایجاد استایلی کلاسیک و فوق العاده در شما خواهد شد.

 لنز آبی دور دار

آشنایی با لنز آبی دور دار

لنز آبی دور دار برای چه افرادی مناسب است؟

ممکن است این سوال برای شما عزیزان به وجود بیاید که لنز آبی دور دار برای چه افرادی مناسب است؟! آیا این رنگ لنز با رنگ چشم و پوست ما سازگاری دارد؟! آیا این رنگ زیبایی طبیعی چشمهایمان را حفظ خواهد کرد؟!

به صورت کلی لنزهای رنگی از جمله لنزهای تماسی بسیار معروف در دنیا هستند که مردم از آنها استفاده میکنند. یک نکته بسیار مهمی که پیش از خرید لنزهای رنگی باید در نظر داشته باشید این است که انتخاب لنز رنگی باید متناسب با ظاهر و تیپ شما باشد تا استایلی بینظیر به شما ببخشد. به طور قطع افرادی را دیدهاید که با یک لنز رنگی ظاهری بسیار خاص و زیبا پیدا کردهاند و بعلاوه افرادی که با یک انتخاب اشتباه در رنگ لنز، ظاهر و چهره طبیعی خود را از بین بردهاند! بنابراین رنگ لنزی که متناسب با چهره شما نباشد هیچگونه زیبایی برای شما عزیزان نخواهد داشت.

نکات مهم در خصوص لنز آبی دور دار

همان گونه که در بخشهای گذشته اشاره کردهایم، افراد با چشمهای آبی، افرادی قابل اعتماد در جامعه هستند و شما میتوانید با یک لنز رنگی به راحتی رنگ چشمهای خود را عوض کنید. اما اگر لنز رنگی به درستی انتخاب نشود، ممکن است افراد به جای جذب شدن، از شما دور شوند! بنابراین قبل از خرید لنز رنگی باید به یک سری از نکات خاص توجه داشته باشید تا در این صورت مانع از دست رفتن پول و انرژی خودتان شوید و همچنین ظاهری بسیار متفاوت و زیبا داشته باشید. از جمله نکات بسیار مهمی که در خصوص لنز آبی دور دار باید بدانید، به شرح زیر است:

  • در بین تنوع رنگی که در لنزها وجود دارد، رنگی که با بیشتر رنگ پوست و لباسها تناسب دارد و میتواند ست زیباتری را بسازد، رنگ لنز آبی دور دار است.
  • لنز آبی دور دار مناسب افراد با رنگ چشم تیره است. افرادی که از چشمهای تیرهای برخوردار هستند، میتوانند از این لنز به راحتی استفاده کرده و زیبایی خود را دو چندان نمایند.
  • اگر شما چشمانی مشکی یا قهوهای دارید طیف رنگی لنزهای آبی به خصوص مدل دور دار برای شما مناسب خواهد بود.
  • انتخاب این رنگ لنز به همراه یک آرایش زیبا با ترکیب رنگهای روشن سبب میگردد تا چشم شما جلوهای بسیار طبیعی، زیبا و جذاب داشته باشد.
  • لنز آبی دور دار باعث میشود که چشمهای شما بسیار درشتتر و خاصتر از حالت عادی دیده شود.
  • در میان رنگهای لنز رنگی رنگ عسلی و آبی جزء رنگهای بسیار خاص و طبیعی است که محبوبیت بالایی دارد.
  • تناسب بین رنگ لنز شما و رنگ لباسهایی که میپوشید نیز بسیار مهم است. در واقع برای ایجاد استایلی بسیار زیبا و شیک توصیه میگردد که از لباسهای با رنگ خنثی مانند کرمی، خاکستری و زیتونی روشن استفاده کنید.
  • به خاطر داشته باشید که رنگهای خنثی بهترین رنگها برای ست کردن با رنگ آبی است. رنگهای خنثی استایل جذابتری را برای شما ایجاد خواهند کرد.
بررسی نکات مهم در خصوص لنز آبی دور دار

آشنایی با نکات مهم در خصوص لنز آبی دور دار

تفاوت میان لنزهای دور دار و لنزهای بدون دور

ممکن است این سوال نیز برای شما عزیزان به هنگام خرید لنز به وجود بیاید. لنز دور دار و لنز بدون دور تفاوتهای خاصی با یکدیگر دارند و حتی ظاهری که به چشمهای شما میدهد نیز بسیار متفاوت خواهد بود. در واقع باید اشاره شود که مهمترین و اساسیترین تفاوت لنز دور دار و بدون دور بدین صورت است که لنزهای دور دار از لحاظ قطری، بزرگتر از لنزهای بدون دور هستند. در واقع در لنز دور دار یک نوار مشکی رنگ دور تا دور لنز را پوشانده است. این بزرگی در قطر لنز و همچنین وجود نوار مشکی در لنزها سبب میشود تا چشمافراد بسیار بزرگتر از حالت عادی جلوه کند. بنابراین این لنزها یک گزینه بسیار مناسب و عالی برای کسانی است که چشمهای ریزی دارند. از جمله نکات بسیار مهمی که درباره لنزهای دور دار وجود دارد، میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

  • قطر لنزهای معمولی قطری کوچکتر از لنزهای دور دارد دارند.
  • لنزهای دور دار قطری بین 14 تا 14.5 میلیمتر دارند.
  • اگر قصد دارید چشمهای خود را درشت و بزرگ نشان دهید، میتوانید از لنز دور دار در هر رنگی استفاده کنید.
  • لنزهای دور دار از همان پلاستیک نرمی ساخته میشود که لنز معمولی ساخته میشود. اما ضخامت بیشتری دارد و دلیلش هم رنگ این لنزهاست.
سخن پایانی

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ما مراجعه کرده و با کارشناسان درباره انواع لنزها و خرید آنها مشورت نمایید.

سوالات متداول درباره لنز آبی دوردار

  1. لنز معمولی طبیعیتر است یا لنز دور دار؟
    این موضوع کاملا سلیقهای است. اما لنزهای بدون دور نسبت به لنزهای دور دار ظاهری طبیعیتر دارند. اما لنزهای دوردار علاوه بر زیبایی باعث درشت دیده شدن چشمها نیز خواهند شد.
  2.  مزیتهای استفاده از لنز آبی دور دار در چیست؟
    درشت دیده شدن چشم، طراحیهای متفاوت، تغییر سایز چشم، استفاده آسان
  3. برای پوست تیره چه لنز آبی مناسب است؟
    لنز آبی اقیانوسی با رنگ پوستهای تیره و لنز آبی عسلی با رنگ پوستهای روشن همخوانی خواهد داشت.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

صادق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *